Електронний кабінет роботодавця-сучасний сервіс служби зайнятості

«Електронний кабінет роботодавця» – комфортна та мобільна послуга служби зайнятості.

У 2018 році Державною службою зайнятості введено у експлуатацію новий веб-сайт «Єдине соціальне середовище зайнятості», яким передбачено можливість створення «Електронного кабінету роботодавця».

Електронний кабінет роботодавця – це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет. Користуючись Електронним кабінетом роботодавець має змогу передати звіти за формами 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії), 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці» 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців», а також можливість перегляду актуальності реквізитів підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме.

Для створення власного Електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутися до Берегівської міськрайонної філії, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися, та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості.