Тимошенко розповів, як незалежний технагляд стежить за кожним міліметром “Великого будівництва”

Для контролю якості при ремонті і будівництві об’єктів програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво”, крім тендерів на будівництво і ремонт доріг, розігрують окремий тендер на технагляд. Завдяки цьому, наприклад, ширину шару асфальту, зазначеного в документації, неможливо зменшити навіть на міліметр.

Про це розповів заступник голови Офісу президента, координатор “Великого будівництва” Кирило Тимошенко в інтерв’ю виданню “Факти”.

“Цим займаються європейські компанії з гарною репутацією. Наприклад, технагляд за якістю будівництва Запорізьких мостів ведуть австрійці. Ці компанії ніяк не пов’язані з будівництвом доріг. Це не чиновники і не держструктура. Отже, їм не можна дати хабар, щоб потім покласти менший шар асфальту”, – заявив Кирило Тимошенко.

Він також наголосив, що ремонт доріг у рамках “Великого будівництва” Зеленського практично не відрізняється від будівництва доріг “з нуля”, адже ремонтники міняють усе нижні шари покриття.

“Роботи виконують за сучасними технологіями. До нас ніхто не приділяв такої уваги капітальному або середньому ремонту. Зараз якість – це умова номер один. Усі дороги, зроблені в минулому році, благополучно пережили зиму. Багато хто передрікав, що навесні разом зі снігом зійде і асфальт, а ми взагалі не хвилювалися”, – сказав координатор “Великого будівництва”.

Тимошенко зазначив, що на відремонтованих трасах діє гарантійне обслуговування (це 5-7-10 років, в залежності від категорії), відтак підрядник зобов’язаний не тільки якісно побудувати дорогу, а й обслуговувати трасу.

Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомив, що планом президентської програми на 2021 рік передбачено ремонт і будівництво 6500 км доріг і 245 штучних споруд.