Про роботу з надання адміністративних послуг та державну реєстрацію

Голова райдержадміністрації Ігор Вантюх провів планову робочу нараду про стан та перспективи  роботи відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг.
Участь у нараді взяв перший заступник голови, який курує цей напрямок – Віталій Матій, начальник відділу – Олена Лойф та адміністратор сектору надання адміністративних послуг – Клара Багреєва.


Так, спеціалісти поінформували керівництво:

За 2020 рік сектором у справах державної реєстрації Берегівської РДА зареєстровано всього 5552 заяви (реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань, реєстрація прав на та нерухоме майно).
За І квартал 2021 року – зареєстровано 576 заяв.

За 2020 рік, сектором надання адміністративних послуг Берегівської РДА оброблено 1919 документів від суб’єктів звернень на які надано адміністративні послуги. Найпоширенішими є:
–  надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу – 65;
– видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 346;
–         видача (продовження) посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї –440.

Також прийнято 710 заяв для оформлення паспортів громадянина України і закордонних паспортів та 280 заяв щодо надання документів дозвільного характеру.
За  I квартал 2021 року  сектором надання адміністративних послуг Берегівської РДА оброблено 261 документів від суб’єктів звернень,  на які надано адміністративні послуги:
– видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 108;
–  надання послуг дозвільного характеру – 53:
– оформлення заяв-анкет на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 49;
– оформлення заяв-анкет на отримання паспорта громадянина України у формі ID- картки – 38.

У ході наради, обговорили проблемні питання, перспективи та плани роботи, пропозиції щодо покращення надання послуг громадянам.