Нові форми та методи роботи Берегівської міськрайоної філії Закарпатського обласного центру зайнятості сприяють зайнятості населення

Зайнятість населення, основні тенденції на ринку праці, нові підходи в наданні послуг клієнтам служби зайнятості – основна  тема  особистої зустрічі директора Берегівської міськрайонної філії Фанта М.М. та першого заступника голови Берегівської  РДА  Матій В.О.

Під час зустрічі особливу увагу директором приділено  презентації запровадженого в роботу служби  зайнятості інституту кар’єрних радників, головним завданням якого є покращення сервісного обслуговування клієнтів і забезпечення  працевлаштування громадян, поєднуючи їх інтереси, реальні знання та навички з вимогами сучасного ринку праці. В сучасних умовах виникає потреба розширення спектру послуг для клієнтів з урахуванням індивідуальних потреб, їх рівня професіоналізму, ступеня трудової мотивації та мобільності, підвищення конкурентної привабливості безробітних.

Кар‘єрними радниками, визначеними з  числа працівників філії,  надаються послуги громадянам, які шукають роботу, у тому числі тим, які мають роботу, але бажають її змінити, зареєстрованим безробітним та здійснюватимуть супровід таких осіб з метою їх подальшого працевлаштування. Кар‘єрні радники підтримують клієнтів у прийнятті рішень, пов‘язаних з кар’єрою, порадять клієнтові скористатися сучасними освітніми пропозиціями.

Він наголосив, що особи, які шукають роботу, та звернулися до центрів зайнятості, мають право на отримання консультацій щодо працевлаштування чи початку підприємницької діяльності, у тому числі інформації про вакантні посади, про заходи для самостійного пошуку роботи та обрання бажаного виду зайнятості, на сприяння в отриманні послуг з професійної орієнтації, профілювання, професійної підготовки, перепідготовки, з формування та розвитку професійних навичок і компетентностей, що користуються попитом на ринку праці, у тому числі при виборі чи зміні виду професійної діяльності, при прийнятті рішення у започаткуванні та провадженні підприємницької діяльності.

Кар‘єрні радники  допоможуть шукачам роботи  усвідомити їх сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема здібності, навички. свідомо підходити до своїх можливостей на ринку праці.

«Інститут кар‘єрних радників допоможе не лише у покращенні послуг для своїх клієнтів, а й підвищить ефективність співпраці центрів зайнятості з роботодавцями, так як працівники, які будуть працевлаштовані за сприяння кар‘єрних радників, відповідатимуть потребам та запитам конкретних роботодавців», –  підсумував М. Фанта.

В ході зустрічі  також  обговорювались питання рівня зайнятості, попит на ринку праці,  актуальні вакансії району, напрямок роботи з профорієнтаційної орієнтації учнівської  молоді  з використанням сучасних інформаційних технологій; запровадження електронних сервісів, необхідність збереження кадрового потенціалу району, підняття престижу робітничих професій, форми та методи співпраці із соціальними партнерами  та інші питання.