Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді «Traffic Challenge» запускає соціальну рекламну кампанію під назвою «Стривай!» на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (Fest Road Fafety HUB – перший онлайн -тренінговий центр з безпеки дорожнього руху).
Метою кампанії є інформування населення про прості але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП.
Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною Асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14.06.2017 року.