Протягом 2019 року Мукачівським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – Місцевий центр) та підпорядкованими бюро правової допомоги (далі – Бюро), що є його відокремленими структурними підрозділами, зареєстровано 3716 звернень громадян з яких 3224 особам було надано правову консультації і491 особі складено письмову заяву про надання БВПД. Жодного з клієнтів не було переправлено до інших провайдерів надання БПД.
В результаті розгляду письмових заяв про надання БВПД, було прийнято 474 рішень про надання БВПД та надано 257 доручень адвокатам і 249 штатним працівникам (представництво клієнта у суді або оформлення процесуальних документів).
Протягом 2019 року клієнти Місцевого центру та бюро правової допомоги частіше зверталися з таких питань: цивільного права 415 (11%), соціального 500 (12%), сімейного 807 (22%), земельного 273 (7%), житлового 408 (11%), адміністративного 377 (10%), спадкового 365 (10%), трудового 146 (4%), договірного 144 (4%), виконання судових рішень 62 (2%), медичне 21 (1%) та інші 198 (5%).
Щодо клієнтів, яким було надано БВПД, то за звітний період найбільше позитивних рішень було прийнято щодо допомоги малозабезпеченим особам 388 (10%), людям із інвалідністю 57 (2%), ветеранам війни 56 (2%), внутрішньо перемішеним особам 16 (0,4%), іншим 1% (біженцям 2, дітям 9, жертвам насильства 7).
Крім того, місцевим центром, у тому числі бюро правової допомоги за звітний період було:
- здійснено 120 виїздів мобільних пунктів та забезпечено діяльність 24 дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги (в тому числі 276 виїздів до них);
- загальна кількість осіб, які звернулися за отриманням консультації та роз’яснень під час виїздів мобільних та діяльності дистанційних консультаційних пунктів склала 851 осіб, в тому числі 274 осіб звернулося за отриманням правових консультацій та роз’яснень до мобільних консультаційних пунктів та 577 осіб до дистанційних пунктів;
- надано методичну допомогу 21 ОМС;
- проведено 219 правопросвітницькі заходи;
- розміщено у ЗМІ 129 інформаційних матеріалів з питань надання БПД;
- надано 8 клієнтам доступ до електронних сервісів Мін’юсту. Працівники Місцевого центру та Бюро активно приймали участь у правопросвітницьких заходах для населення громад, зокрема щодо можливостей для вирішення правових питань, змісту основних реформ, що проводяться Урядом України.